keskiviikkona

you work all your life for that moment in time, it could come or pass you by

Ei mene hyvin. En tajuu miks tää nyt ei voi vaan millään onnistua. Viime viikon suunnitelma meni päin helvettiä, siellä tuli tosiaankin syötyä, mutta onneks pakotettiin myös aina lähtemään ulos. Jäätelöä, karkkia, pullaa, omnomnomnom. Ei tääkään viikko oo menny yhtään sen paremmin. Oon kipee eikä oikein oo viittinyt lähtee mihinkään, mut tänään menin kuitenkin kouluun. En kuitenkaan oo syönyt mitenkään hirveesti, alle 1000 kalorilla kuitenkin joka päivä.

Huomenna alotan tollasen treenijutun, jonka teen joka viikko pari kolme kertaa, en joka päivä kuitenkaan, koska sillon mulla saattaa mennä into ja se ei tunnu kivalta, sit en tee sitä sen takia enää. Se kuulostaa kuitenkin kivalle, ja oikeestaan voisin laittaa sen tänne joku päivä, jos se toimii. Myös voisin ottaa kuvia mun thinspovihosta, jos vaan saan aikaseks.

Eilen oli mittauspäivä ja tässä mittojen tuloksia, eli siis kuinka paljon on lähtenyt/tullu lisää. Rinnanympärys on pysyny samana, vyötäröltä olis muka lähtenyt -6 senttiä(en kyllä usko, joko johtu mitasta tai mittasin eri kohdasta kuin viimeksi), lantioltakin mukamaste -5,1cm. Sitten reidestä -3,4cm, pohkeesta -2cm ja käsivarresta -3,5cm. Ja mulla on tapana myös mitata tosta navan kohalta, koska se kohta on just mun mahassa se, jonka haluun pienemmäks. Siihen olis tullu +5cm. Ja uskon sen, huomasin maanantaina suihkussa, että mä oon lihonu, mun maha on paljon suurempi kuin ennen. Siitä syystä ei tehnyt mieli mennä eilen kouluunkaan.

Haluan, että tulee kesä. Mun tekee mieli mennä juoksemaan, mutta kun katon ulos, tulee masennus. Ei tollasessa lumipyryssä ja kauheissa lumikasoissa ole kiva juosta, tai miten muutenkaan liikkua. Näyttää sille, että sitä vaan tulee lisää ja lisää ja varmaan lunta on vielä heinäkuussakin.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Älä tapa itseäsi.